We zijn er klaar voor.....bijna.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jeroenesme LoenhoutSchermerVoest - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor.....bijna.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jeroenesme LoenhoutSchermerVoest - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor.....bijna....

Door: Jeroenesme

Blijf op de hoogte en volg Jeroenesme

27 December 2013 | Nederland, Rotterdam

Nou hehe, na al het lekkere eten, de gezelligheid, leuke cadeautjes en leuke mensen is het na Kerst eindelijk zover...we gaan op vakantie!!!
De route hebben we 'soort van' uitgestippeld...Panama, Costa Rica, Nicaragua en weer terug. Voor de eerste twee nachten in Panama City hebben we een hotelletje geboekt in Casco Viejo, het oude centrum van Panama City.
Onze rugzakken zijn ingepakt, mijn onwijs grote lompe bergschoenen zijn ingelopen(sorry voor de 'walk of shame naar Schiphol Nicole:)), heb ze net nog in mijn rugzak gepropt en nu zijn we er officieel klaar voor!.....oke, oké....ik ben BIJNA klaar;).

We hebben totaal nog niet het idee dat we op vakantie gaan! Op de valreep nog even wat leuke huisjes bekeken, waarvan er 1 ineens een serieuze optie is...iek!!! Helaas gaat een huis kopen niet zo snel als je pinpas door een automaat halen en klaar, maar in gedachte is het al ingericht. Genoeg om naar uit te kijken na de vakantie dus.

Maar eerst.....inpakken en gaan met die banaan!!

Tot snel, we zullen jullie proberen zo goed mogelijk op de hoogte te houden!

Adios Amigos!

Liefs,
Jeroen en Esme

• 28 December 2013 - 07:33

Michel:

Onwijs veel plezier daar en maak er een onvergetelijke trip van.

• 30 December 2013 - 08:44

Jordan:

Hele fijne vakantie! Ga heerlijk genieten samen!

• 30 December 2013 - 18:22

Gert Jan :

Fijne vakantie! Ben benieuwd naar je verhalen en avonturen!! X

• 02 Januari 2014 - 13:46

Nicole:

Ik hoop dat je al veel plezier met je schoenen hebt gehad!
    Gelukkig nieuw jaar liefjes xxx